Saturday, September 27, 2008

ျမန္မာႏိုင္ငံ နွင္႔ နတ္ကိုးကြယ္မွဳ

လသာည မ်ား တြင္ က်မ တို့ ကေလးဘဝ နွင္႔ ရြာအေၾကာင္း ကို က်မ လြမ္းလြမ္း ဆြတ္ဆြတ္ သတိရ တမ္းတမိ္ သည္ က်မ တို့ ရြာတရြာ သာ မဟုတ္ပါ ဘူး ျမန္မာ နိုင္ငံ တဝန္းလံုး ရွိ ရြာေတြ က လည္း လသာ ည မ်ား တြင္ ခံစား မွဳ မ်ား အတူတူ ျဖစ္ၾက မည္ဟု က်မ ယံုၾကည္ ပါသည္။ သန့္ရွင္းၾကည္လင္္သည္႔ ေကာင္းကင္ တြင္ လမင္းက ထိန္ထိန္သာ ေနသည္။ ရြာထဲ မွ ကေလးမ်ား က ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေဆာ့ ကစားၾကသည္ လူၾကီး မ်ားက ကြပ္ပ်စ္ ေပၚတြင္ ထိုင္ျပီး ေရေနြးၾကမ္း ေသာက္ လိုက္ ထန္းလ်က္ ခဲေလးျမံဳ႔လိုက္ လဘက္ေလး ဝါး လိုက္ နွင္႔ ေရွးေဟာင္း ေနွာင္းျဖစ္ က အစ ရပ္ေရး ရြာေရး ေတြ ေျပာေနၾကသည္။

ေနာက္ ေကာင္းကင္ၾကီး ကို ေမာ္ၾကည့္ ၾက မည္ က်မ တို့ ေခတ္ သာမဟုတ္ လူ ့အနြယ္ဝင္လူသား မ်ား ျဖစ္သည္႔ က်မတို႔ ဘိုးေဘး ဘီဘင္ အဆက္ဆက္က ရွိခဲ႔ပါ လိမ့္မည္။ အမွတ္ မထင္ ေကာင္းကင္ၾကီး အား ေမာ္ၾကည့္ ရင္း ထိန္ထိန္သာ ေန သည့္ ဖိုး ေရြလမင္း ကို ငွင္း။ တလက္ လက္ ေတာက္ပ ေန ၾက သည့္ ၾကယ္ စု မ်ား စြာ ကိုု ငွင္း မွိတ္တံု႔ လင္းတံု့ နွင္႔ အေရာင္ ထြက္ေနၾကသည္႔ ၾကယ္ကေလး မ်ား ကို ငွင္း ဘိုးဘြားဘီဘင္ တို့က အမည္မ်ား ေပးၾကသည္။ ဟို ၾကယ္ စုစုေလး က ေမာင္ရင္ ဆိုင္းထမ္းေပါ့။ ဟို က ေျဖာက္ဆိတ္။ ဟို က ေသာၾကာၾကယ္။ နဂါး ေငြ႔တန္းႀကီး လည္း ခ်စ္သူေတြ ေလွ်ာက္ခဲ႔ၾကသည္႔ တံတား ၾကီးေပါ႔ကြယ္။ လြမ္းဆြတ္ဘြယ္ ပံုျပင္ေတြေျပာၾကသည္။

က်မ တို့ ဘိုးေဘး ဘီဘင္ မ်ားျဖစ္သည္႔ လူသားမ်ားသည္ ေကာင္းကင္ျပင္ ၾကည္လင္သန့္ရွင္းသည္႔ ညမ်ားတြင္ ေကာင္းကင္သို့ ေမာ္ၾကည့္ မိျပီး ရင္တြင္းဝယ္ လူးလြန္႔ လွဳပ္ရွားသြားၾကသည္။ ဘာ ေဝဒနာဟု ကိုယ့္ ကိုယ္္ခြဲျခား မသိၾက ထိုေၾကာင့္ ထို ေဝဒနာကို ကင္ပြန္းတပ္လို႔ မရ။ ထို ကင္ပြန္းတပ္ မရခဲ့ေသာ ေဝဒနာကို လူ့ အနြယ္ဝင္ ဘိုးေဘးဘီဘင္ တို့ သည္ ခံစားခဲ့ၾကရသည္။ ထို ေဝဒနာ ကို အံထုတ္ေဖၚျပရန္ အတြက္ လူ့ အနြယ္ႀကီး အတြင္း ထူးေထြ ဆန္းျပား ေသာ ပံုျပင္မ်ား ရွိလာၾကသည္။ ကဗ်ာ လက္ာ မ်ား ဖြဲ႔ခဲ႔ၾကသည္ အထူးသျဖင္႔ ေျမထဲ ပင္လယ္ေဒသနွင္႔ ဂဂၤါျမစ္ဝွမ္းတို႔ တြင္ ထို ပံုျပင္မ်ားသည္ ၾကီးက်ယ္ ခန္းနားျပီး ၾကြယ္ဝၾကသည္။

ရသ စာေပ ကိုျမတ္ႏိုး တတ္ၾက သည့္ ျမန္မာတို႔ သည္ မိမိ တို့ တြင္ ရွိသည္႔ ပံုျပင္မ်ား နွင္႔ တင္းတိမ္ ေရာင့္ရဲျခင္း မျပဳႏိုင္ၾက သျဖင္႔ ဂဂၤါယဥ္ေက်းမွဳ ၏ အသီးအပြင္႔မ်ား အား မိမိတို့ ၏ ယဥ္ေက်းမွဳ ဥယ်ာဥ္ၿခံေျမ မ်ားတြင္္ တယု တယ စိုက္ပ်ိဳးခဲ႔ၾကသည္။ ေနနတ္သမီး နွင္႔ လ နတ္သား စသည့္ ပံုျပင္မ်ား ကို က်မ တို့ျမန္မာ လူမ်ိဳးမ်ားသည္ မိမိတို့ အမ်ိဳးသားဝတ္ရံုမ်ား ဆင္ျမန္း ကာ အျမတ္ တနိုး ေမြးစားခဲ႔ၾကသည္ မဟုတ္ပါလား။

က်မ တို့ ျမန္မာႏိုင္ငံသည္ တရုတ္ျပည္ အိႏၵိယျပည္ႏွင္႔ အေရွ႔ အာရွ ေတာင္ပိုင္းေဒသမ်ား ၏ ပတ္ဝန္း က်င္တြင္ တည္ရွိ ကာ ေရေျမ ေတာေတာင္မ်ား ဆက္စပ္ ေန သည္။ အေနာက္ဘက္ ေတာင္တန္းၾကီး မ်ား သည္ အိႏၵိယ ျပည္ အေရွ႔ေျမာက္ ေဒသ နွင္႔ငွင္း အာသံ မဏိပူရ နယ္မ်ား နွင္႔ငွင္း ဆက္ စပ္္ျပီး ရခိုင္ကမ္းေျမာင္ ေဒသသည္ ဘဂၤလားနယ္ နွင္႔ငွင္းဆက္စပ္သည္။ ေျမာက္ဘက္ ေတာင္တန္းမ်ားသည္ တရုတ္ျပည္တိဗက္ နယ္နွင္႔ငွင္း ဆက္ စပ္ျပီး အေရွ႔ဘက္ ကခ်င္ ေတာင္တန္း နွင္႔ရွမ္းကုန္းေျမျမင္႔သည္ တရုတ္ျပည္ ယူနန္နယ္နွင့္ငွင္း ။ ေတာင္ဘက္ တြင္ လင္းဇင္း ၊ မာလာယု မ်ားႏွင္႔ဆက္စပ္သည္။

ထို ပထဝီ အေနအထားမ်ားေၾကာင္႔ ျမန္မာႏိုင္ငံ သမိုင္း ျဖစ္ေပၚတိုးတက္ မွဳသည္ သီးျခား ကင္းလြတ္မေနပဲ ထို ေဒ သမ်ား နွင္႔ ယဥ္ေက်း မွဳ နွင္႔ဘာသာေရးမ်ား ပါ ဆက္နြယ္လ်က္ ရွိၾကေပသည္။ ျမန္မာ ရာဇဝင္ေတာ္ၾကီး တြင္သာ ကီ ဝင္ မ်ားဟု ေရးသား ေဖၚျပထားၿပီး ေခတ္သစ္ သမိုင္း ပညာရွင္မ်ား က ပ်ဴလူမ်ိဳးမ်ား ဟု ေဖၚျပထား သည့္လူမ်ိဳးနြယ္မ်ားသည္ ေရွး နွစ္ေပါင္း နွစ္ေထာင္ေက်ာ္ေလာက္ မွ စျပီး မဏိပူရ အာသံနယ္မ်ားမွတဆင္႔ ကေဘာ္ေတာင္ၾကားလမ္းအတိုင္း ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္းသို႔ ဝင္ေရာက္လာၾကျပီးလ်င္ သူတို့ နွင္႔ အတူ ေရွးေဟာင္း အိနၵိယ ျပည္ႀကီး ၏ အင္ဒိုအာရိယန္ ယဥ္ေက်းမွဳမ်ား ကို တင္သြင္းယူေဆာင္လာခဲ႔ၾကသည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံ တြင္ ယေန့ တိုင္ လြမ္းမိုး လ်က္ရွိ သည့္ အင္ဒို အာရိယန္ယဥ္ေက်းမွဳသည္ ယင္းပ်ဴလူမ်ိဳးမ်ား ေခတ္မွ အစျပဳခဲ႔သည္ ဟု လက္ခံဖြယ္ရာ သမိုင္းဝင္ အေထာက္အထား အမ်ားအျပား ေတြ႔ရွိရေလသည္။

ျမန္မာ႔ ယဥ္ေက်းမွဳ နတ္ ကိုး ကြယ္မွဳ စစ္စစ္္မွာ ၃၇ မင္းနတ္သာရွိသည္ဟု ေလ့လာေတြ႔ရွိရသည္။


19 comments:

တားျမစ္ ထားေသာ... said...

အမသက္ဇင္။
စာကဖတ္ေကာင္းတယ္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ လသာေနတဲ့ေကာင္းကင္ၾကီးကေန သမိုင္းပံုရိပ္ေတြထင္ေနတုန္း ရပ္သြားတယ္။ လူကေတာ့ ဆက္ဖတ္ခ်င္ေနတုန္းပဲ။

ကိုလင္းဦးွဆီကေန ကြန္မန္႔ေတြဖတ္ျပီး အမဆီကို ေရာက္လာတာပါ။ ဘာသာေရးႏွင့္သမိုင္း ဆက္စပ္မွဳေတြကလည္း စိတ္ဝင္စားစရာပါ။ ေနာင္ကိုလည္း ေဝမွ်ပါအံုးခင္ဗ်ာ။

သုခမိန္(E-Journal)

Phyo Evergreen said...

အစ္မေရ ဖတ္႐ွဳေလ့လာသြားပါတယ္......။ နတ္ကိုးကြယ္မွဳေတြဆိုတာကေတာ့....ယေန႔ထိတိုင္မ်က္ၿမင္ေတြ႔ေနရဆဲဘဲ..။

khwunn said...

ဖတ္ရတာ အရမ္းေကာင္းပါတယ္။ နတ္ကိုးကြယ္မႈနဲ႔ အရည္းႀကီးသာသနာ ပုဂံကို ဘယ္လို ေရာက္လာသလဲ ဆိုတာေလးလဲ ဖတ္ခ်င္ပါတယ္။

ဇင္ေယာ္ said...

အစ္မေရ ဖတ္ေနရင္းက ငယ္ငယ္တုန္းက ကေလးဘ၀ လသာညေတြကို လြမ္းမိတယ္ဗ်ာ။ အခုေခတ္မွာေတာ့ ၃၇မင္းသာမက အၿခားေသာ နတ္အသစ္ေတြပါ သန္းေကာင္စာရင္းတိုးၿပီး ေပၚေနေလရဲ.။

Than Kyaw Htay said...

အစ္မ မသက္ဇင္ ခင္မ်ာ
ရြာက လသာညေတြကေန သမိုင္းထဲေခၚသြားၿပီး အစ္မ
ကထားခဲ႔ျပန္တယ္ ။
သံုးေလးႀကိမ္ ထပ္ဖတ္တယ္ အစ္မေရ
ရသ ေလး နဲ႔ ဆြဲေခၚသြားၿပီး ေနာက္ဆံုးမွာ
စာဖတ္သူေတြ အတြက္ အစ္မ တခုခု ခ်န္ထားတတ္တယ္ေနာ္
ဆက္ဖတ္ခ်င္ေနေသးတယ္အစ္မေရ
ေလးစားလ်က္ပါဗ်ာ

ဒူကဘာ said...

ျမန္မာျပည္ တဝွမ္းလံုး လသာတဲ႔ည တူရတာက မီးမလာလို႔ပဲ အမေရ ..... အဟတ္ ....ဟတ္ ....ဟတ္!

မိုးေသာက္ said...

အစ္မေရ ရြာကိုေတာင္ လြမ္းသြားသလိုပဲ
နတ္ကိုးကြယ္မႈနဲ႕ ပတ္သက္ျပီး ဆရာေတာ္ၾကီး တစ္ပါး
ေဟာထားတာ ရွိပါတယ္ ..
ဗုုဒၶသရဏံ ဂစၥာမိ ဆိုျပီး အိမ္ေထာင့္ေကြးက အုန္းသီးေလးက ဘာလုပ္တာတုန္းတဲ့ ...
ယခု ျမန္မာနုိင္ငံမွာ အတြင္း ၃၇ မင္း အျပင္ ၃၇ မင္း အျပင္ ေနာက္တိုးတဲ့ နတ္ေတြ ေဒသဆိုင္ရာ နတ္ေတြ
အမ်ားၾကီး ကိုးကြယ္ေနတာ ေတြ႕ရပါတယ္ ..
ဦးဖိုးက်ားေရးထားတဲ့ နတ္သမိုင္း အလိုရ ဆိုရင္ေတာ့ အတြင္း ၃၇ မင္း သာလွ်င္ ဗုဒၶဘာသာ ဆိုင္ရာ နတ္ေတြ ျဖစ္ျပီး တစ္ျခားနတ္ေတြကေတာ့ မကိုးကြယ္ထုိက္ပါဘူးလို႕ ေျပာထားပါတယ္ ...
ယခု ေခတ္မွာ နာမည္ၾကီးေနတဲ့ ဦးရွင္ၾကီးတို႕ ကိုၾကီးေက်ာ္တို႕ မနွဲေလးတို႕ နန္ကရိုဏ္း မယ္ေတာ္ တို႕ ေတာင္ျပဳန္းမင္းညီေနာင္ တို႕ အစရွိတဲ့ နတ္ေတြဟာ ဆိုရင္ အျပင္ ၃၇ မင္းမွာ ေတာင္ မပါတဲ့ နတ္ေတြပါ .. လူ႕ဘ၀ မွာတုန္းက လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္သြားျပီး နတ္စိမ္းျဖစ္ေနၾကတဲ့ သူေတြကို ကိုးကြယ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဗုဒၶဘာသာ စစ္စစ္လား နာမည္ခံလား စဥ္းစားစရာပါပဲခင္ဗ်ာ ....
ယခုလို အက်ိဳးျပဳပို႕စ္ေလးကို တင္ေပးတဲ့ အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္အစ္မေရ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစဗ်ာ :)

Ko Yoke Soe said...

မသက္ဇင္ေရ .. အမွန္စစ္စစ္ ေထရ၀ါဒ ဗုဒၶဘာသာမွာ နတ္ကုိးကြယ္မႈ လုံး၀မရွိပါ။ အင္ဒုိ အာရိယန္ယဥ္ေက်းမႈက ဆင္းသက္လာတာေတြကုိ ယေန႔တုိင္ လူေတြ လက္ခံယုံၾကည္ေနတာကုိ အျပစ္မေျပာလုိပါဘူး။ အိမ္တြင္း႐ုိးရာ ပန္းပဲေမာင့္တင့္တယ္တုိ႔ ေမာင္ႏွမကုိ အုန္းသီး တင္တယ္။ မုိးခ်ဳပ္လုိ႔ မီးထြန္းရင္ လုိက္ကာပိတ္ေပးရတယ္။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆုိေတာ့ အုန္းရည္ဆုိတာ မီးေလာင္ခံရတဲ့လူေတြကုိ တုိက္ရတာ။ မီးေၾကာင့္ေသရတဲ့လူေတြျဖစ္တဲ့အတြက္ မီးမျမင္ရေအာင္ လုိက္ကာနဲ႔ ကာေပးတာ။ နတ္ကုိ ယုံၾကည္တဲ့လူရွိသလုိ၊ မယုံၾကည္တဲ့လူလည္း ရွိၾကပါတယ္။ ကုိလင္းဦး (စိတ္ပညာ)ေရးထားတာက ရွင္ေလာင္းကုိ နတ္ျပရတဲ့ကိစၥ၊ အဲဒါကုိ က်ေနာ္လည္း ဘ၀င္မၾကပါဘူး။ သာသနာ့ေဘာင္၀င္မယ့္ လူတစ္ေယာက္၊ နတ္ထက္ အဆင့္ျမင့္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ကုိ နတ္ကုိျပၿပီးမွ ဘုန္းႀကီးျဖစ္ရမယ္ဆုိတာ သဘာ၀မၾကပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ယေန႔ေလာကႀကီးမွာ လူေတြရဲ႕ မသိစိတ္က အေၾကာက္တရားေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ဘာသာေရးအယူအဆေတြကုိ ပယ္ဖ်က္ဖုိ႔ ေတာ္ေတာ္ခက္ပါတယ္။ စာလည္းရွည္ၿပီ မသက္ဇင္ေရ ....

thihanyein said...

ေထရ၀ါဒမွာ နတ္မရွိဘူး ပုတီးမရွိဘူး ရွင္ဥပဂုတၱမေထရ္မရွိဘူး ဦးရွင္ၾကီးလည္းမရွိဘူး မႏွဲေလးလည္းမရွိဘူး ေမာင့္တင့္တယ္လည္းမရွိဘူး အၿပင္၃၇ အတြင္း၃၇ အရံ၃၇ လည္းမရွိဘူး နန္းကရိုဏ္းလည္းမရွိဘူး ေတာင္ၿပဳေၿမာက္ၿပဳမင္းေတြလည္းမရွိဘူး ကိုၾကီးေက်ာ္လည္းမရွိဘူး ေထရ၀ါဒမွာ ရွိတယ္ဆိုရင္ ပိဋကတ္ ဘယ္ေနရာမွာပါလဲ ပါရင္လက္ခံမယ္ ပိဋကတ္ထဲမွာမပါတဲ့အရာဆိုရင္ပယ္မယ္..၀ိနည္း ပိဋကတ္ သုတၱန္ပိဋကတ္ အဘိဓမၼာပိဋကတ္ လာသမွ် အဲဒီ ၃ ခုထဲထည့္ မကိုက္ညီရင္ပယ္ ေထရ၀ါဒဆိုၿပီး နတ္ကိုးကြယ္ေနတဲ့သူေတြ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေထရ၀ါဒလို႔ ခံယူလို႔ရတယ္ ..ဒါေပမယ့္ ဘယ္သူပယ္ပယ္မပယ္ပယ္ က်ေနာ္ပယ္တယ္.. နတ္ကိုကိုးကြယ္တာ မေကာင္းဘူးမဟုတ္ဘူး ေကာင္းတယ္ ဒါေပမယ့္ ေထရ၀ါဒမွာ မရွိဘူးလို႔ပဲေၿပာတာ ..ၿဖစ္ႏိုင္ရင္ ဘိုးဘိုးေအာင္ ဘိုးမင္းေခါင္တုိ႔ကိုပါ အိမ္ေပၚတင္ၿပီးကိုးကြယ္ထား ေကာင္းတာပဲ
ေထရ၀ါဒနဲ႔ေတာ့ လာမေရာနဲ႔...ဒီထက္ကိုးကြယ္ခ်င္ေသးတယ္ဆိုရင္
ေဒးဖစ္ေကာ္ဖာဖီးဟုတ္လား သူ႔လည္း ကိုးကြယ္
ဘုရားစင္ေပၚတင္ၿပီးေတာ့ေပါ့ ေနာက္ရွိပါေသးတယ္ ဘာတဲ့ ေရေပၚလမ္းေလွ်ာက္တာတဲ့ နတ္ကိုးကြယ္ေနတဲ့သူေတြ ဘုရားစင္ေပၚတင္ၿပီးကိုးကြယ္ထားၾက ေကာင္းတာပဲ
ဘိုးဘိုးေအာင္နဲ႔ပတ္သက္လို႔ ၿမန္မာသကၠရာဇ္ ၁၀၀၀ ၀န္းက်င္မွာၿဖစ္ခဲ့တာ သက္တမ္း ၁၀၀၀ ၿပီးမွ ၀ိဇၹာ ၁ ပံုၿပီးတာ ဘိုးေတာ္ကဘာသိဒိၵလိုခ်င္လို႔ေလ့လာေနတာမွန္းကိုမသိ
ပဲနဲ႔ သူ႔ကိုကိုးကြယ္ေနၾကတာ ဥဒကသိဒိၵလား အာကာသသိဒၵိလား ပထ၀ီသိဒၵိလား လာဘသိဒၵိလား
ဓနသိဒၵိလား ေ၀နသိဒၵိလား ပီယသိဒၵိလား ဘာေလ့က်င့္ေနမွန္းကိုမသိပဲနဲ႔ ကိုးကြယ္ေနၾကတာ
ဘိုးဘိုးေအာင္က စတုမဟာရာဇ္နတ္ထဲမွာပါတယ္ ဒါေပမယ့္ သမာပတ္ ၈ ပါးမရဘူး (သာသနာပမွာ သမာပတ္ ၈ ပါးရေပမယ့္ ၀ဠ္ဆင္းရဲအေၿခခံ)လို႔ မူပဏ္ဠ အဋကထာ
ပထမအုပ္စာမ်က္နွာ ၁၉၀ မွာ သြားၾကည့္ ၾကည့္မယ္လည္းမထင္ပါဘူး ရွိေကာရွိရဲ့လားမသိဘူး
ဒါပါပဲအမသက္ဇင္ေရ မၾကိဳက္ရင္ ဒလိလုပ္လိုက္ဗ်ာ

မိုးေသာက္ said...

စီေဘာက္က ေရးတဲ့ေနရာေလး ေပ်ာက္ေနလို႕ ဒီထဲပဲ ေရးသြားျပီေနာ္ အစ္မ ..
လာလည္ပါတယ္ ကြန္မန္႕ေလးေတြ ဖတ္သြားပါတယ္ အစ္မေရ ..
ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕ပါေစဗ်ာ :)

မာေရးသွ်င္ said...

အစ္မေရ… အစ္မရဲ့ အေရးအသားကေတာ့ ျမန္မာမေလးပါးကသနပ္ခါးလုိပဲ ညက္ေနတာပါပဲဗ်ာ

Republic said...

မဂၤလာပါ ..မသက္ဇင္ ၊၊ ကိုယ္ယံုၾကည္ရာ ကို တစ္စိုက္မတ္မတ္ ေရးတတ္တတ္ သူတစ္ေယာက္အျဖစ္ ေလးစားမိပါတယ္ ၊၊

ခင္မင္ေလးစားလ်က္..

ၿဖိဳးငယ္ said...

အမေရ .. အဲဒီ နတ္ကိုးကြယ္မႈၾကီးကို ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ
ေဖ်ာက္ႏုိင္မယ္ ထင္မိလား .. ဗုဒၶဘာသာ အတြက္ေတာ့
တက္ႏိုင္သမွ် အားလံုးၾကိဳးစားသင့္တယ္ဗ်ာ

puluque said...

မမေရ.. နတ္အေၾကာင္းဆို ကြန္မန္႔ မပြတ္ ေတာ့ဘူးလို႔ေနတာပဲ။ ဒါေပမဲ႔ ဗ်ာ.. အာရကန္လူမ်ိဳးျဖစ္တဲ႔ က်ေတာ္တို႔ ရခိုင္ဘက္(က်ေတာ့ အမ်ိဳးေတြရွိတဲ့ဘက္မွာ)မွာေတာ့ နတ္ကို တခ်ိဳ႔သာ ကိုးကြယ္ၾကတယ္။ ဒါေပမဲ႔ အိမ္မွာနတ္စင္မရွိဘူး။ နတ္စင္က ရြာစြန္မွာပဲရွိတယ္။ အိမ္ေတြမွာေတာ့ ဘုရားစဥ္ပဲ၇ွိတယ္။ နတ္. နတ္ကေတာ္တို႔ကို သာမန္လူထက္ တဆင့္နိမ့္တယ္လို႔ အမ်ားက သတ္မွတ္ၾကတယ္။

saiburma said...

Hello Ma Thet Zin,
I m crazy about this site. coz when i miss my people,this remember for me.. nice.I can get so many stories from myanmar,I miss so much.This is the first time I visited in my life to this web site, Its amaizing to
read.Thanks a lot.

Sai...

လူလ said...

မဂၤလာပါ အမေရ..

အမက ကြ်န္ေတာ္မ်ဳိးကို စိတ္ေတာ္ေကာက္ေနတယ္လို့ ထင္ပါတယ္။ အရင္ကေတာ့ ေ၀ဖန္ခ်က္ေတြ ေပးတယ္။ အခုေတာ့ မေပးဘူး ထင္ျပီးေတာ့ေလ။ ဒီလုိလဲ မဟုတ္ပါဘူး။ ေျပာစရာမရွိေလာက္ေအာင္ ေကာင္းေနတယ္ဆိုေတာ့လဲ ဘာေရးခ်ရမွာလဲ။ မပူပါနဲ့ သိထားတဲ့ဟာေတြကိုေတာ့ ယွဥ္ျပီး ေျပာမွာပါ။ ေသခ်ာတာ တခုက အမ ဘေလာ့ဂၤကို အျမဲေရာက္ျဖစ္တယ္။ အမမွာ မိတ္ေဆြဘေဘာ့ဂၤ မိတ္ေဆြေတြ မ်ားတယ္ မဟုတ္လား။ ဒါေၾကာင့္ အမဆီ အျမဲလာျပီး တျခားဘေလာ့ဂၤေတြကို ေလွ်ာက္သြားျဖစ္တယ္။ ဒါအတြက္လဲ အမကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ပါေစ...

Myo Oo said...

နတ္ကိုးကြယ္မွဳကို လာဖတ္သြားပါတယ္ခင္မ်ား

ေမေမခင္ said...

နတ္ကိုးကြယ္မွဳကိုစိတ္ဝင္တစားဖတ္သြားပါတယ္
ဗဟုသုတေတြေပးလို႔ေက်းဇူးပါရွင္

Nan said...

ျမန္မာႏိုင္ငံ ႏွင္႔ နတ္ကိုးကြယ္မွဳ ကို
ဖတ္မွတ္ လေ့လာခြင့္ရတာေက်းဇူးပါ။